jag kommer inte på någobn rubrik

Postat: 2010-03-10 - Kl: 22:53:43 - Kategori: Henrietta - Kommentera


hittade en mobilbild sen förra veckan som jag glömt bort. Det är jag ungefär klockan halv 8 på morgonen en vanlig skoldag, erkänn att jag ser hyfsat pigg ut ändå? haha.

Sitter med katten i knäet nu framför pappas dator. Allt känns så jävla lame, har nyss pluggat klart till matteprovet imorgon och kollade runt på lite bilder. Vilken damp jag fick innan istället, trodde verkligen att jag skulle kasta en stol på min syster, för som ni vet är min skoldator sönder och jag är handikappad. Hon slängde bort mig ifrån datorn och trodde att hon ägde stället. Gaah, min mobil åkte då i golvet för fjärde gången idag.

den flög ur min jackficka i morse och i eftermiddags
jag slängde den i golvet utan att tänka innan när jag blev arg.
sen ramlade den i golvet en gång till. Den om något får inte gå sönder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: