Hiss & Diss

Postat: 2010-03-09 - Kl: 13:02:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera


  1. Först och främst vill jag börja med att HATA kylan där ute, kan det inte bara bli varmt någon gång? vill inte gå runt och frysa, vill ha sommar, sol och bad!
  2. Människor som tror att dom kan hålla på precis hur som helst. Behöver inte säga några namn, ni som känner mig vet ungefär vilka personer jag menar
  3. Jag dissar att ha händerna i jackfickan och så helt plötsligt får man sms och då vill man inte ta upp mobilen och kolla för att det är kallt.
  4. Att glömma saker hemma, inte kul att komma till skolan eller väla och sen upptäcka att man glömt nyklar,pengar,mobil eller ja,vad som helst!
  1. Jag hissar att solen tittat fram lite då och då det senaste dagarna, det är alltid lika skönt. Det känns ungefär som en lättnad när man tror att sommaren aldrig kommer att komma
  2. Jag hissar besked som man blir glad av. Ett bra exempel på det är när doktorn ska ringa eller någon från ungdomsmottagningen ska höra av sig om något ifall det är allvarligt. sen om de inte ringer betyder det att läget är under kontroll
  3. Jag hissar vårkänslorna, då man känner pirret i magen och märker att personer som inte haft pojkvän/flickvän förut helt plötsligt heter ett namn på nicken.
  4. Något jag tänkt hissa denna gången är också att lära känna nya människor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: