hemskt

Postat: 2010-03-04 - Kl: 20:18:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera
satt och kollade runt på lite random videos på youtube och fann den här. Riktigt obehagligt att människor kan gå omkring att ha så mycket ångest för sin kropp. Ni är fina som ni är allihopa ska ni veta. Det är insidan som räknas!

Så nu tycker jag att alla gör precis som mig och skriver en lapp där det står
"jag är älskad och duger precis som jag är" och sätter upp antingen på speglen eller sidan om, för då kan ni titta på den varje morgon då ni tycker att ert hår ser skit ut eller vad det nu kan vara. Gör det! det funkar för det mesta på mig!

allt för mina bloggläsare, <3


Postat av: J

awe du är kär du, har haft en skit dålig dag idag :/ Men nu blev de genast lite bättre

tack!

2010-03-04 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: