HELGEN!

Postat: 2010-03-18 - Kl: 20:07:20 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Min helg är planerad i alla fann som det ser ut än så länge.


Fredag
så blir det skola med de roligaste ämnena Idrott och Media. Sen har jag lovar mamma och pappa att lämna ut mitt Cv till ett hotel som söker personal i stan. Har några bra kontakter där så nu får ni lov att hålla tummarna för mig. Efter det ska jag hem ett tag till Måns och dra igång en film och ta det lugnt, sedan åker jag hem och duschar och efter det blir det FEST!...eller troligtvis :)

Lördag Tro det eller ej men jag ska dra min kropp till EKEBO! Jag kan knappt tro mig själv när jag säger det. Jag som hatar ekebo så mycket. För er som då inte har en blekaste aning om vad Ekebo är så är det ett disco som jag brukade besöka när jag var i 13-15 års åldern. Får se om det blir kul, har trots allt inte varit där på nått år nu. Detta blir alltså min sista gång på ekebo som det ser ut just nu.

Söndag Jobb och därefter hem en sväng till Måns :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: