happyface!

Postat: 2010-03-31 - Kl: 02:05:58 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Kanske borde ta och förklara för alla varför jag inte uppdaterat på länge. Det är så att jag har väldigt mycket att göra och nästan ingenting att skriva om, kalla det vad ni vill, men jag skulle nog kalla det en "bloggtorka". Men snart så är jag på fötter igen med massvis med videos,bilder & annat. Det är bara till att fortsätta följa bloggen för jag kommer absolut inte lägg av. Alla har sina perioder och jag antar att jag också har det.

Det har hänt en del bra saker och några dåliga saker. Dom dåliga vill jag helst inte blogga om, men kanske kan säga som jag alltid brukar göra "idioter finns det överallt". Jag fattar inte hur jag lyckas träffa på dom alla?.

Jag orkar inte lägga ner energi på de negativa sakerna utan tar itu med dom utanför bloggen. Tänkte gå in på de lite mer positiva och det är att jag lanat sen i fredags och lyckats träffa massor med nytt folk som är super härliga! menar det verkligen. Sen HIF som inte förlorat en match vann över IFK med 2-0 och jag var där!!!

&tillsist att våren börjar komma fram med 14 grader och sol...*GILLA*

Postat av: Anonym

den väskan du har på bilden, kan du fota den närmare? jag tror de är en sån jag letat länge efter men aldrig kan hitta, var köpte du din? :/

2010-03-31 @ 10:23:18
Postat av: hannah.

snygging :D

2010-03-31 @ 23:20:23
URL: http://doosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: