dålig dag!

Postat: 2010-03-10 - Kl: 17:54:14 - Kategori: Henrietta - Kommentera



Jag antar att alla ha en dålig dag någon gång och idag var det min tur. Det hela började med att jag försov mig för andra gången denna veckan. Min mobil har tydligen fått för sig att den ska sluta ringa. Jag fick ta bussen en timme senare än vanligt vilket ledde till att jag kom försent till skolan. I skolan gick det väl helt okej fram till sista lektionen då min skoldator gick i sönder. Funny haa?  fick lämna in den till skolans it tekniker, så antagligen så kommer alla mina bilder & arbeten att försvinna. Ni kan ju tänka er hur glad jag blev? hmm...

Det enda positiva med denna dag är att vi slapp redovisa på engelska lektionen och att jag precis fick mig en pizza i magen. Tyckte att jag förtjänade det! Imorgon är det matteprov som kan suga av mig. Allt är bara så jätte kul just nu!


Postat av: Eddie

Underbar bild på dig <3

2010-03-10 @ 18:40:30
Postat av: Anonym

var har du köpt dina mjukisbyxor?

Letat efter sånna länge.

2010-03-17 @ 15:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: