dagen min

Postat: 2010-03-24 - Kl: 20:06:15 - Kategori: Henrietta - Kommentera
lååååång dag as usual nu för tiden. Jag har slutat att vara hemma och det känns som att jag bor utomhus!? men i vilket fall som helst så är jag hemma nu och det är så otroligt skönt, ni vet den där hemma känslan man får ibland. Jag älskar att ligga i sängen och mysa tillsammans med min lilla katt, redigera bilder och ta det lugnt. Tänker inte blogga så mycket ikväll hade jag tänkt eftersom jag är helt slut.

& ja, jag ska bli bättre på att uppdatera!
Stokki plåtade mig idag, kan ju inte säga att jag blev så bra på bilderna men stokki han kan!
jag fastnar nästan aldrig på bild, så det kan inte vara lätt att fotografera mig, men jag och Lina åkte till stan efteråt och tog lite bilder på Fria.

här är en bild som jag tyckte blev hyfsad, den är smått suddig, men palla bry sig :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: