Dagen efter...

Postat: 2010-03-21 - Kl: 23:34:53 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Vaknade Hemma hos måns i morse tillsammans med Beppe,David och Måns. Fan vilken ångest man får för saker man gjort, jag har små snuttar som jag kommer ihåg av igår men det är inte mycket. Dock väldigt tråkigt när det är så men jag vet om att jag hade kul. Jag minns att jag var på Teds krök och sedan att Måns min bästis skulle dra samtidigt som mig så därför tog vi sällskap eftersom jag skulle ta bussen hem till den andra måns.

Jag hade smsat typ 89 personer och skrivit massa konstiga saker och bett dom ringa mig. Jag snackade tydligen med Jocke som jag satt bredvid på Dh i vintras. Som det kan gå....Somnade dessutom på busshållsplatsen på bänken och sov riktigt gott tills bussen gick..snacka om galen kväll!

bilder sen i morse!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: