busringning!

Postat: 2010-03-05 - Kl: 16:19:51 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Nästan precis så ringde min lilla mobiltelefon. Givetvis var det dolt nr och som de flesta vet så svarar jag aldrig då. Men idag tänkte jag lite annerlunda. Jag tänkte driva tillbaka lite eftersom jag sitter hemma och har tråkigt.

Tjejen i telefonen låtsades ringa ifrån tidningen HD och frågade om jag ville vara med i deras nästa upplaga med min blogg..
Jag bet ihop för att inte skratta åt fåntratten och svarade "visst". Sen började hon tokskratta.Hm.. mycket till liv? & det roliga är ju att dom går och tror att jag "gick på det". aja. Hoppas att jag gjorde er dag!

ni verkar ju dessutom läsa min blogg vilket är gulligt! Tack så mycket!

Postat av: michaela paulsson

haha, jo fyfan va man hatar folk som busringer!

så palla sånt -.- hah,

btw, du är sjukt söt! :|<3

2010-03-05 @ 16:40:39
URL: http://michaelapaulsson.blogg.se/
Postat av: ricci - :*

Exakt samma sak har hänt mig med typ ja för nån månad sen, i kanske januari eller något? De ringde så sa hon typ jag kommer från HD och vill ha med dig för typ något iochmed att jag bott i Stockholm.. Suck..

btw, du är söt !:D

2010-03-05 @ 23:56:11
URL: http://riccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: