Besvikelse

Postat: 2010-03-09 - Kl: 17:33:45 - Kategori: Henrietta - Kommentera




Can´t Be happy all the time...

Har nyss haft lite tjabb med en kille eftersom han gjort mig jätte besviken. Behöver inte nämna några namn men många vet om vem jag menar ändå. Jag gillar inte att hänga ut människor i bloggen, hur arg jag än kan vara. Sånt är inte ok! men innan allt detta hände så gjorde jag en video som jag tänker lägga in lite senare ikväll. jag tänkte dessutom ha en liten tävling för er mina små vänner!

men mer info får ni lite senare. Tänkte gå och sola nu och där efter plugga engelska och matte. Fattar inte varför vi helt plötsligt fått så mycket läxor. Förut var det mera soft. nu är det stress 24 timmar om dyngnet.

men vad säger ni? ska man kunna lita på en person som gjort en såpass besviken?
vet inte riktigt hur jag ska göra..ska ta mig en rejäl funderare.

Postat av: erikadahlgren.

Fin blogg! & du är fett söt^^

2010-03-09 @ 17:47:01
URL: http://erikaadahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

potatisnäsa

2010-03-09 @ 18:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: