avklarat!

Postat: 2010-03-08 - Kl: 22:11:59 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Fick till det lite ikväll iallafall, fick ta en liten tupplur i ungefär 3kvar och sedan var det bara till att börja plugga.Fan vad jag suger på engelska. Kan egentligen inte förstå varför eftersom jag var hyfsat grym på det förut.I 9an hade vi världens sämsta lärare, tror jag tappade rätt mycket på det. Hon lärde mig inte allt för mycket.Vem kan lära sig något av en lärare som bara står och skriker på en klass hela tiden? inte jag.

Sitter och googlar lite nu, ska hitta lite fakta om vilka populära husdjur det finns i Northen Ireland. Vi har sån inlämning nu i Engelskan, nog något utan det tråkigaste jag har arbetat om. Tycker att dagens lärare kan undervisa en på ett lite skojigare sätt, så att man vill lära sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: