Tha helg

Postat: 2010-06-06 - Kl: 13:51:49 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Igår blev det Danmark och gröningen igen eftersom vädret varit på topp hela helgen. All dricka man hade är slut vilket säger att det varit en tuff helg. Jag ångrar dock att jag inte tog några bilder igår. Vi höll till på Fria,gröningen och Dk. Kändes som att det var sommarlov på riktigt, men för att vara riktigt ärlig så börjar sommarlovet på torsdag. & sen mina små läsare, jag får väl ta och erkänna att jag varit en kass bloggare nu de senaste dagarna. Så jag bjuder på massa bilder sen istället, från igår (dagen), fredag osv.

Detta är en bild Victor printade på mig när jag sitter och asflabbar medans jag camar med honom. Snyggt ändp ju ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: