Sol sol & sol

Postat: 2010-06-04 - Kl: 16:58:55 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sitter här i min ensamhet och äter smörgåstårta. Pappa är och handlar. Men det Blev till att steka i solen idag igen i stan på gröningen. Tror bestämt jag somnade till lite. Men idag har jag användt solkräm i ansiktet som fan. Lika bra att vara försiktig nu i början. Men ja, lite mer färg har man väl fått antar jag. Ikväll blir det att dra till stan igen, för då ska vi shotta lite och ta det lite lugnt. Kanske till och med blir så att vi badar en gång till.






Postat av: Playmates Of Sweden!

riktigt nice blogg ;)= vad tycker du om våran ? :D

2010-06-04 @ 23:05:16
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: