Skolavslutning

Postat: 2010-06-10 - Kl: 14:52:34 - Kategori: Henrietta - Kommentera
& idag slutade man 1an. fyfan vad tiden går fort! om några månader går man i 2an och är nästan 100% säker på att det kommer gå lika fort om inte fortare. Jag gillar faktiskt skolan. visst, det kan vara hårt ibland och stressa skiten ur en, men samtidigt har man faktiskt förbannat kul! Man knyter kontakter osv. tänk på att detta är sista åren du faktiskt går i skolan med folk i din egen ålder och att man faktiskt börjar närma sig vuxenlivet. DET SRKÄMMER MIG! jag vill inte bli någon gammal äcklig tant som blir rynkig osv. nej, det vill jag verkligen inte! jag njuter verkligen av tiden som ung, lever varje dag som den sista liksom. Så ni som sitter o säger att ni hatar skolan är bara dumma i huvudet!.

Jag städar systers och mitt rum nu. Får pengar till ikväll. Fett med nice ändå! blir jobb osv sen antagligen något skoj med tjejerna. men ja, Bilder från vår skolavslutning kommer in såfort Assarina skickat dom till mig.


Det är desstuom ett år sen jag skiljdes från världens bästa klass & det gör mig lite lissen i ögat..


Här nedanför ser du bytingen som är min klass nu på gymnasiet!



& Här nedan ser du min söta klass i 9an.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: