Sctek i trädgården

Postat: 2010-06-29 - Kl: 15:35:21 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kom yss hem från jobbet och det känns jävligt bra att vi blev klara så tidigt. Nu hinner jag ju med båda delar, tjäna pengar och steka. Finns fan inget bättre alltså! ikväll blir det antagligen till att sitta hemma och glo lite film. kanske umgås lite med några vänner och softa järnet! Men nu är det sol för hela slanten och jag är berädd på att bli hur brun som helst! hoppas att ni ruttna "icke sommarjobbare" inser hur sjukt bra jag har det. NI FÅR INGA PENGAR. MOHAHAHAH.



Postat av: Anonym

jag e inte rutten, vissa får pengar av sina föräldrar eller barnbidrag över sommaren ändå. så tänk lite innan du skriver något, inte så smart av dig va?

2010-06-29 @ 22:05:07
Postat av: Anonym

Poker i solen fungerar utmärkt om man vill casha utan att anstränga sig!

2010-06-30 @ 02:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: