PISSED OFF!

Postat: 2010-06-05 - Kl: 12:35:36 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Så jävla härlig kväll igår. Satt ute väldigt länge med kul folk och god dricka. Men självklart blev det sura miner, dock vet jag inte varför jag tog så illa vid mig igår. Brukar ju kunna vara osårbar, men igår. Kändes fan som jag fick stopp på allting & när jag väl fått upp humöret igen träffar jag en jävla idiot som verkligen är jävligt störd i huvudet! ville fan halshugga honom. Om jag inte varit med Victor skulle jag fan gått fram o skallat den jävlen. '

För er som inte fattar vem jag menar så är det en snubbe jag har på min msn som alltid skriver massa råa och cp saker till mig i varje sekund. Så han är blockerad nu, så när man träffar på honom i verkligheter säger han alltid såna fruktansvärda saker som kan få även mig att bli PISSED OFF! fyfan för honom alltså. usch!


Postat av: Anonym

jag vill bara säga att jag älskar din blogg.

den är verkligen jätte bra, sluta inte blogga för du har talang :)

2010-06-06 @ 13:34:47
Postat av: Josse

Du har jätte talang!

Hörde något rykte att du är skit duktig på att städa och organisera dina kläder?! Stämmer det?!

Du är jätte bra bloggare !

2010-06-10 @ 14:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: