Nudlar!

Postat: 2010-06-09 - Kl: 14:16:21 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Sitter och äter nudlar och lyssnar på james blunt. Han är faktiskt bra om man tänker efter. Idag blev det i alla fall skola pyttelite längre eftersom vi började tidigt. Vi städade och valde ställen där de nya tavlorna skulle sitta. Det börjar ju trots allt närma sig sommarlov nu, imorgon är det liksom dags. Jag vet inte om det bara är jag, men jag tycker de känns som några helt vanliga dagar, inte som när man va liten så man knappt kunde sova pga att det var sommarlov snart. ääh, jag pallar inte!

Jag ska lägga in bilder för kung och fosterland ikväll,från liseberg och sen i helgen. Jag är sjukt ledsen för den kassa uppdateringen. Det kommer och det lovar jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: