återbesök på kvidingebadet!

Postat: 2010-06-06 - Kl: 14:58:49 - Kategori: Henrietta - Kommentera
igår på dagen blev det förstås till att sola igen. Man vill ju inte vara totalt vit när man vet att solen varit framme. Jag tror faktiskt att jag har lyckats med att bli brun, alla påpekar i alla fall min och linas bränna. Stolt ska man vara! men ja, igår blev det ett litet återbesök på ett bad som jag brukade hänga på jätte mycket när jag var mindre, nämligen världens bonnabad KVIDINGEBADET! wooho, nog flashbacks jag fick där. Men det var endast för att båda jag och Lina ville komma iväg en stund.

Men dit ska jag nog aldrig igen, där är 128492894 spindlar i gräset sen är mer än hälften av besökarna 12 bast. Inte riktigt min grej, jag kan ärligt säga att jag kände mig som en desperat pedofil.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: