sammanfattning av dagen min!

Postat: 2010-07-04 - Kl: 21:13:17 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Idag har jag verkligen jobbar skiten ur hela mig. Började klockan 11, alltså fick man gå upp vid 9 halv 10 och förbereda sig. Sen bärde det av till stan. & jag jobbade till 5 idag, full rulle hela tiden konstigt man blir trött? Sen igår satt man och knäppte några cider och shottade lite på gröningen med massa människor. alla tycker att det är de enda stället vi är på, men vi tycker faktiskt att där är väldigt mysigt att sitta, dock är de tröttsamt med alla känsliga poliser som tar ens dricka, inte för att det var vår tur att bli tagna igår men ni förstår vad jag menar. Nu ikväll ska jag sätta igång en härlig film och bädda ner mig, för jag är nämligen ledig imorgon. Duktigt skönt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: