något måste man väl skriva

Postat: 2010-07-07 - Kl: 00:29:56 - Kategori: Frågestund/Om mig - Kommentera
Eftersom min blogg är lika torr som en öken så tänkte jag skriva ett par rader om några av mina bästa vänner eftersom jag älskar dom så himla mycket!



Lina hunefalk
Eftersom du är den jag umgås med mest av alla människor i hela världen så är det faktiskt du som är min alldra bästa vän. Du är den jag alltid har roligt med. & inte en jävel går trygg i vår närhet eftersom vi har de mest sjuka idéerna och de konstigaste funderingarna av alla. Vi gör precis allting tillsammans och avslutar varandras meningar. Det sjukaste är att vi tänker på samma saker exakt samtidigt. I love you!




Robin Du rietz
Du är allvarligt talat min bästa killkompis. Vi har kommit varandra sjukt närma nu de senaste månaderna och med dig kan kan verkligen snacka med om precis allting som exiterar. Det finns ingen underbarare och bättre människa än dig. Du förtjänar det bästa enligt mig. Du är den bästa killen i som finns i hela vida världen. I love you!



Ellinor Grönqvist
Dig har jag känt längst av alla mina närmsta vänner som jag har kvar i mitt liv. Du har haft det jätte tufft imellan åt och jag lika så men trots det har vi alltid lyckats klara oss igenom alla svårigheter genom att hjälpa och stötta varandra. Det finns nog ingen människa i hela världen som vet så mycket om mig som du och det betyder mycket för mig att ha en sån vän. I love you!



Emma Kristoffersson
Du är också en utav mina alldra bästa vänner. För med dig så är allting så lätt. Det känns som att du har nålen till min ballong så när jag är med dig behöver jag inte tänka, utan bara prata på för jag vet att du lyssnar. Vi har mycket gemensamt och det känns verkligen. Jag älskar att umgås med dig. Men tyvärr var det på tok för längesedan vi sågs nu. Vi måste bygga upp det vi en gång hade. Har jag dig, har jag allt. I love you<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: