kiss my ass.

Postat: 2010-07-06 - Kl: 17:18:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Kom nyss hem från jobbet och kan inte mer än tacka gud för det och för att jag klarade av denna dagen. Fyfan vad hemskt allting har varit! från början till slut, och jag skojar inte! En jävla sur-tant på jobbet tracka mig som fan och enligt henne var ingenting man gjorde bra!? vad är de för fel med henne undrar jag. Jag berättade allt för min syster som också hade blivit trackad av samma människa när hon var ny. Vilka pajaser det finns här i världen, skit jobbigt! Det värsta är nog att man måste slicka röv för att vara den där snälla lilla extrajobbaren. fyfaen.


hon kan kyssa min vita lilla rumpa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: