jag lever

Postat: 2010-07-15 - Kl: 19:48:08 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Sommaren är i full gång nu. ni förväntar er säkert ett fett jävla inlägg om vad jag har haft för mig. men jag har inte gjort något. Jag jobbar och sliter för att kunna leva i lyx i augustimånad då jag slutar jobba. Kommer bli så jävla härligt så det finns inte,. & något som är ännu underbarare är att jag bara jobbar nästa vecka också, för sista veckan i denna månaden åker jag till mitt kära Göteborg tillsammans med lina och bor på hotell. Det blir en massa shopping och liseberg, AWESOME! men nu ska jag bara dra mig neråt till Gröningen tillsammans med Lina...asusual och ta en prommenad. Jobb imorgon, occh min lilla kropp pallar inte dricka ikväll. that's it babes!



Postat av: Fia

sv :

förlåt..

kan ändra om du vill :)

2010-07-17 @ 12:34:30
URL: http://fiamurakas.blogg.se/
Postat av: Lindberg

Om du kommer till Göteborg så kan du ju träffa mig :o (a)

2010-07-18 @ 00:37:51
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: