I lol'd

Postat: 2010-07-26 - Kl: 00:13:10 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Många har kommit fram till mig på stan och börjat prata med mig nu på senaste, de har berättat att de gillar min blogg och det uppskattas! Men det jag inte riktigt fattar är varför de gillar min blogg!? haha. Jag skriver inte så vettiga saker och jag kommer inte alltid med så många inlägg, så varför!? visst piggar det upp en att få höra såna saker men ja, ni förstår vad jag menar.

Sen till alla anonyma kräk där ute i världen, fyfan vad ni är jobbiga! kommenterar massa skit som jag allvarligt talat skiter fullständigt i, allt rinner av mig. Men lite beröm ska ni få och det är att ni är duktiga på att leta upp mig på bdb och facebook. Tar er tid till att skriva någon rad till mig. Men om jag ändå hade haft tiden att svara er....hahah. I lol'd!!!

Jag älskar alla mina bloggläsare and you'll know it!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: