Home sweet Home

Postat: 2010-07-28 - Kl: 21:59:44 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Kom nyss hem från Göteborgstaden och är sjukt jävla trött vilket också får mig på JÄVLIGT dåligt humör. Jag har inget sommarkort pga att jag tappade mitt för någon månadsedan på bussen i Landskrona, och nu när pappas semester är över så innebär det att det blir ett fete problem för mig att ta mig fram och tillbaka från stan. Så ringde jag mamma alldeles nyss och frågade om busskortet, hon sa bara "jag vet inte om jag behöver det imorgon" ...SAAY WHOOOT!? asså, här står jag i nöd och behöver ett busskort, så säger hon jag vet inte.........gaah! och jag vill inte skälla på henne sådär....ååååh. damp!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: