Henrietta tipsar!

Postat: 2010-07-04 - Kl: 21:40:24 - Kategori: Henrietta - Kommentera

Jo, jag tänkte slänga in en ny kategori till er eftersom jag varit så dum och inte bloggat på 100 år. jag tänkte börja tipsa er om allt möjligt som jag upptäcker i min vardag, så slipper ni göra samma misstag som mig eller något sånt. Det jag tänkte börja med att tipsa om är saker som kan vara bra att ha med sig på stranden.

Nummer 1.
Du kanske hatar som mig att bli sandig och sånt när man ligger där och ska ta det lungt! Börja med att packa ner ett lakan som under "filt" för din handduk. mycket praktiskt, dock tror jag inte du kommer undan all sand ändå, men det minskar antalet i alla fall. Så ett lakan eller en annan under filt som du kan lägga handduken på.

Nummer 2.
solkräm förstås, jag tänker aldrig bränna min näsa igen som jag gjort nu de senaste dagarna. Du börjar fjälla efteråt, inte fan är väl de snyggt?

Nummer 3.

En extra handduk eller en kudde som du kan ha huvudet på, det är inte speciellt skönt att använda sig av en väska eller ett par skor ellerhur?

Nummer 4.
ett schysst lepsyl, för hur retligt är det inte att ligga där med torra läppar. Det svider ju fruktansvärt mycket.

Nummer 5.
MUUUSSIIIIK!




Postat av: big b!

bra hetta! riktigt smart är du!

2010-07-05 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: