hejdå!

Postat: 2010-07-21 - Kl: 01:30:35 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Sa nyss uppkontakten med Max eftersom han slagit huvudet och förändrats på 2 dygn. Är det någonting jag avskyr är det människor som förändras och blir någon helt annan.Jag hatar när människor kryper ut ur garderoben och visar sitt rätta jag som alltid är sämre än vad man förväntat sig. Vi har bråkat nu på msn sen igår och idag tänkte jag fråga om vi skulle vara vänner och då sa han att han itne brydde sig. Jag menar...WAKE UP CALL!?!?.  Så jag bad honom välja hur han ville ha det, att antingen att vi tog bort varandra från msn,bdb,fb och mobilen eller att vi blev vänner. Han ville nt välja, vilket jag tog som ett ja till att kapa banden, så nu är det gjort.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: