Camping i Båstad!

Postat: 2010-07-26 - Kl: 00:05:08 - Kategori: Henrietta - Kommentera
dags att ta kontakt med bloggen igen känner jag, jag har haft tillräckligt med semester nu. Dock åker jag bort imorgon, till göteborg och kommer hem på onsdag. Jag tar med mig datorn men är inte 100 på att det finns internet där vi ska bo. Men whatever, igår blev det tältning i Båstad tillsammans med Oliver,Jakob och Lina. Vi hade all otur man kan tänka sig men vi fick det till att bli riktigt mysigt och kul ändå trots allt. Vi badade nakna i kolsvart mörker i ett långgrunt hav och rökte vattenpipa med saltvatten i, hmm..? & jag ska berätta för er. det smakade faktiskt inte annerlunda, jag trodde det skulle göra det. men det gjorde det tydligen inte. men ja, imorgon bär det av till Göteborg med massvis med äventyr,shopping och självklart Liseberg! (Här skulle funnits en "GILLA" knapp tycker jag)


På Onsdag är det slut på semestern här på bloggen och den går igång precis som vanligt med videos m.m!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: