vilken dag

Postat: 2010-01-28 - Kl: 20:01:45 - Kategori: Henrietta - Kommentera


puuh! vilken dag det varit, slagsmål på skolan och jag var väldigt nära på att nocka en viss liten damockså. Fan att det alltid ska komma in bråk i bilden, hatar det men vafan, vad gör man inte? Gillar inte tjejer som kommer och leker som om ,dom vore hela världen. Nog om det. Jag har varit och jobbat nu ikväll, det var väl som vanligt sjukt boring men pengar är pengar, måste börja på att skriva mitt CV men har ingen aning om hur man gör hihi. Jag stavar som en kråka och hur bra tror ni då att man blir? tjaa. jag får väl ta mig tiden att göra det, skriva hur jävla underbar jag är och hur bra jag varit när jag varit på prao innan, men det är väl lätt....nat...

Fick förresten min Voddler invite idag och är ändå ganska så nöjd. Gillar dock inte att det laggar och håller på men det får man väl tåla..


Postat av: elin melander!

åh!

sötnos, hur fick du voddler invite ? (a) <3

2010-01-28 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: