Videos ifrån gårdagen!

Postat: 2010-01-10 - Kl: 16:36:19 - Kategori: Videobloggar - Kommentera
Tack alla för igår, även om det fuckade upp sig en hel del. Från första början skulle vi till en snubbe på tågaborg som hade krök/fest. Men när vi kom dit så fick jag,sara,sandra och elli stå och vänta i en jävla trapp tills johan och de andra kom och när vi väl kom in så var det rena svinstian med massa slafs och hafs överallt. Förstog inte riktigt vad jag gjorde där och inte en jävel kände man iheller. Så vi gittade där ifrån ganska så snabbt, vi gick ner till knutan för att käka lite smått på mc men Sara och Sandra tog tåget hem istället och jag och elli stack och käkade. När vi satt på mc fick jag sms av johan att han kunde ha krök för att hans pappa jobbade natt och eftersom jag och elli nt hade annat för oss så stack vi dit och umgicks lite, kvällen slutade bra trots allt och jag hade faktiskt riktigt skoj! tack ännu en gång för igår!

& juste! Ted och rober ville ha mig till deras "fest" hemma hos gimmy och jag var fett på att dra dit efter att jag dragit från Johans krök, men eftersom jag frös rumpan av mig så gick jag hem och åt upp resterna ifrån min kebab, sedan somnae jag gott!

VIDEOS SOM SAGT,..




Postat av: sandra

haha, synd att vi drog hem då ^^

nästa gång får vi hitta något bra! :D haha <3

2010-01-10 @ 17:06:45
Postat av: ellinor

"jag vill ha en shot" HAHA så vad pinsam jag är :(

2010-01-10 @ 18:50:23
URL: http://absoluteellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: