Två saker som är väldigt störiga

Postat: 2010-01-10 - Kl: 19:51:47 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Just nu sitter jag vid köksbordet och stör mig på en massa saker, saker som engentligen inte hör hit men som jag måste skriva, jo. jag har alltså kommit på att jag hatar folkdans, eller sån vals eller nått liknande, det är så illa att jag inte ens kan kolla på det på tv. Min mamma och Mikael kollade på tv, sån vals eller vad tusan det var, så såg man hur massa pensionärer började dansa, HEEEEEERREGUD!

Klarade inte av att titta, fick spel! SÅ ja, jag avskyr verkligen sån dans. & en sak till som är mycket störig. Jag har tappat bort mina ppiller och jag vet inte var de är? jag har missat att ta piller och det är helt huller om buller! så ja, två saker jag inte gillar idag och som är jätte störiga är två små obegripliga saker....


FOLKDANS!
P-piller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: