trött som ett svin

Postat: 2010-01-18 - Kl: 22:53:12 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sitter i min säng nu. Är riktigt sliten efter denna dagen. Gick ju upp sex och var inte hemma förren runt 7 ikväll. Mitt huvud det värker och jag vill bara sova. Så jag tänkte inte säga så mycket. Bara informera om morgondagen så att ni vet att min uppdatering kommer komma lite då och då. Jo, Imorgon efter skolan ska jag och Lina till Erikslund hotellet och träna gym. Vi ska göra det alla dagar i denna vecka för det är nu man får prova på gratis. Efter gymmet ska vi bada inne på ett spa och där efter sola solarium. En riktigt avkopplande dag/kväll kommer det bli och jag kan knappt vänta. Ser fram emot att få träna, det var så längesedan nu och man vill ju inte gärna gå upp i vikt och lägga på sig hull. Det finns nog ingen människa där ute som frivilligt sitter och blir fet, ellerjo. finns, finns det ju men det är ju jätte sällan.

Ska träna imorgon som sagt, kommer komma hem med träningsverk och vara jätte trött så vi får se om det blir några inlägg före och efter vår lilla träning men tills dess önskar jag er alla en riktigt bra skönhets sömn för nu drar jag min kropp ifrån datorn och somnar in för idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: