tråkiga lilla jag

Postat: 2010-01-06 - Kl: 22:30:05 - Kategori: Henrietta - Kommentera
ligger i min säng hos mamma och det känns som om att alla sover utom jag. Jag fattar inte hur människor kan lägga sig såhär tidgit, det har jag själv super svårt för. Hemma hos mamma har jag inte så värst mycket att göra så jag brukar roa mig bäst jag kan. Så ikväll blev det lite fotografering, även om jag inte är någon proffsfotograf eller så så tog jag lite fule bilder osv på mig själv och sedan mina läppar,...(vad nu det skulle vara bra för) mentjaa. ni ska få två bilder utav mig eftersom jag är snäll och bara babblar på om massa ointressanta skit saker hela tiden, men thats me! jag är såååå bäst!

Imorgon ska jag försöka sova så länge jag kan för det är inte så många dagar kvar tills skolan börjar och då kommer jag vara totalt död. Men jag fattar inte varför vissa börjar imorgon? har deras skola mens eller och protesterar på att få börja tidigare än alla andra... vilka rackare...JAG VILL HA LOV LOV LOV LOV. när vi börjar skolan är det bara ungefär 6 veckor kvar till sportlovet..tänker jag räkna ner? SOM FAN. tjarrå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: