trååååååkigt

Postat: 2010-01-11 - Kl: 16:58:13 - Kategori: Henrietta - Kommentera
jag bloggar endast för att jag har tråkigt nu, jag har så tråkigt så att det inte är lätt! Jag har sovit nu i 3 timmar och är pigg som satan, jag sov endast för att jag hade tråkigt, så ikväll kommer jag inte kunna somna utan ligga som en fåne i mörkret och tycka synd om mig själv. men jahap! I dag var första dagen i skolan på detta året, allt var väl precis som vanligt förutom att jag inte gjorde ett piss. Hade lite genomgång och kollade upp lite hemsidor men varför ska man klaga? Det är nice när man har såna dagar och sen som bonus slutar man självklart 11 idag! we like.

Ikväll ska jag färga Linas hår för att jag är så sjukt grym på det, näeh men hon vill att jag ska hjälpa henne och det vill jag lova att jag ska också..men det kliar i fingrarna på mig!!!!! JAG VILL OCKSÅ HANDLA NÅTT! vill ha något godis..eller nej inte godis men julmust. Jag efterlyser min julmust..den är försvunnen..

snart välkommnar vi MR Påskmus välla?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: