Till min Bästis Måns.

Postat: 2010-01-05 - Kl: 21:42:52 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Älsklings måns, jag gillar inte att se dig såhär nere. Jag vill bara springa hem till dig och ge dig världens största kram. Du ska vara den dära glädjespridaren som springer omkring och smittar av dig av ditt humör. Du får alltid mig glad när jag träffar dig, det kvittar om jag har världens sämsta dag, du lyckas alltid! Nu är det min tur att försöka få dig på bättre humör om du inte skulle upp tidigt imorgon så hade du varit här hemma nu och kollat film med mig, men du fick inte gå ut..men snart kidnappar jag dig din lilla buse! Ryck upp dig nu älskling, det löser sig alltid på något sätt, och om det nu på något sätt inte skulle lösa sig för dig, så vet du att jag står vid din sida och stöttar dig. I love you<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: