tidig morgon sedan sen kväll.

Postat: 2010-01-04 - Kl: 22:32:32 - Kategori: Henrietta - Kommentera
nästan hela dagen idag tillbringade jag tillsammans med Emma min älskling, det var meningen att vi skulle kolla på killar som spelar fotboll i vår ålder idag, men när vi kom dit så var det typ 97-98or som spelade. Väldigt duktiga och ja, vissa var faktiskt snygga. HAHA. klandra mig inte, jag är nt pedofil, men dom små killarna kommer  bli sjukt snygga när dom blir stora i allafall. men över till något annat,..

varför träffar man alltid folk man inte vill träffa när man är i stan, väldigt pinsamt läge idag måste jag säga men antar att man får leva med såna stunder i sitt liv ibland också och jag överlever ju. Efter stan åkte jag hem till min söta farmor och åt kräftor och räkor och sedan tog jag tåget till perstorp tillsammans med elli. Vi träffade Gizim (stava?) och momo. & momo ska skämmas tycker jag. Jag är totalt genomfrusen tack vare honom, han vägrade låta oss komma hem till honom så nu är jag inte mindre förkyld utan SUPER förkyld och min tå som äntligen började bli lite bättre har somnat om igen, ajabaja!

men nu är jag hemma i alla fall. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: