Tid att raka benen.

Postat: 2010-01-18 - Kl: 00:04:20 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Nu har jag rakat mina ben. Vilket behövdes ganska så mycket. Är jätte mjuk och gosig om benen nu och alla som vill får klappa snällt. Tänkte gå och lägga mig nu och sova in bättre tider. Imorgon är det tid igen med skolan och man blir så fruktansvärt trött. Jag bloggar när jag duschat min kära "vakna dusch" imorgonvitti. Puss&Godnatt!

Har jag inte söta rakprylar? Rosa och löddret luktar underbart!
jag är rätt så flickig ändå..


Postat av: Anonym

det heter morgonbitti.. inte vitti :P

2010-01-18 @ 00:55:34
Postat av: Henrietta Hertzman

hahaha whatever^^

2010-01-18 @ 08:24:43
URL: http://agneshenrietta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: