Tänder dit och tänder hit!

Postat: 2010-01-13 - Kl: 22:39:08 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hur jag än gör så har jag aldrig fått hål i tänderna. Jag har käkat massvis med godis och till o med skippat att borsta tänderna några gånger (ytterstsällan). När man är super trött ibland så gör jag ett undantag, men har aldrig lyckats att få hål. Känner mig väldigt duktig på den fronten. Många har dessutom frågat hur jag kan ha så raka tänder och det ska ni få svar på. Jag hade tandställning när jag va mindre i ca 2 år. Fick ha den så länge pga att jag hade napp tills jag var ganska så stor. menja. Jag äter inte mycket godis och borstar mina tänder väldigt noggrant.

Först borstar jag tänderna med vanlig tandkräm.
Sedan borstar jag tänderna ytterligare en gång med en speciell tandkräm som bleker tänderna.
Efter det så tar jag munskölj och därefter en flourtablett. Inga som helst konstigheter!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: