Sveriges sämsta morgon!

Postat: 2010-01-26 - Kl: 08:46:17 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Idag har jag haft sveriges, kanske världens sämsta start på dagen. I morse var jag svintrött och trodde nästan att jag var sjuk. Höll nästan på att dö i duschen, inte nog med det, utan när jag kom utanför dörren när jag skulle gå till bussen så var det svin kallt ute. Trodde seriöst att istiden hade kommit tillbaka. När jag tillslut hade kommit med bussen åkt ett bra tag så skulle jag och Lina hoppa av bussen snabbt som fan för att hinna bussen som stannar utanför vår skola..Då märker jag det. MITT BUSSKORT ÄR BORTA! sååååååå in i helvetes jävla irriterande. Ringt alla nr som går att ringa.

Pappa kommer döda mig, japp japp! Retas inte med mig idag, ett tips bara.

Postat av: marcus

hur går det med pojkarna då ? :D du borde ju få många snygga

2010-01-26 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: