störiga saker.

Postat: 2010-01-19 - Kl: 21:57:05 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Nu ska jag skriva ner några av det alldra störigaste sakerna i min vardag just nu. Jo så här lyder det;

Jo, Det alldra första jag stör mig på är när man väntar på bussen på morgonen. Det står alltid samma människor och när bussen väl kommer så ska alltid tanterna tränga sig före även om dom vet att dom antingen ska ladda på sitt busskort eller att de inte är så duktiga på att få det att bli rätt. Dom ska alltid på först. Det är värst när det blåser,regnar,snöar eller bara är jävligt kallt. Vi ungdomar har ett kort som går på 1 sek. De äldre har kort som alltid klabbar för att de gör fel och som de måste säga till var de ska någonstans innan de trycker till kortet. Ingen av dom fattar att vi ungdomar då kan gå på bussen snabbt och lätt och sedan kan de stå där och slöa. HATAR DET!

Jag stör mig fruktansvärt mycket på folk som kommer och kastar snöbollar på mig. Jag kan komma ut ur skolan och helt plöstligt bli mulad eller få en fet isboll i skallen. ha-ha, skit kul!

När människor hostar/nyser utan att hålla för munnen

Någon som också stör mig är att folk hela tiden ska sno mina bilder och göra en såkallad "fake bilddagbok" av mig. Sedan säger att det är jag som är fake.

När jag får ett sms ifrån någon random som påstår att dom hittat mitt nummer på bilddagboken när jag inte ens har det där? Eller när random människor addar en och påstår att jag är söt men sedan inte kan skicka en bild på sig själv. När jag frågar personen var de fick min msn ifrån så har det ingen aning. SUGER HÅRT!

Att det ska vara så fruktansvärt kallt, fryser näsan av mig varje jävla gång jag ska gå utanför dörren.

Killar som blir kära i mig och som stalkar mig 24 timmar om dygnet och smsar 892898324 sms i sekunden.
Torra händer och torra ben. När det är kallt ute så ruttnar hela jag och blir jätte torr. Får alltså smörja in mig i 89kg salva för att det ska hjälpa.



hmm. Det var nog allt. Finns nog mer men det är inget jag pallar dra upp!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: