Stan

Postat: 2010-01-03 - Kl: 21:23:53 - Kategori: Henrietta - Kommentera
lilla jag har nu tagit mig hem ifrån stan och har för en gångs skull varit väldigt social med lilla johan (ugglan), Nicolin och momo. Finns inte så mycket mer att säga mer än att jag var konstant övertrött och skrattade hela tiden, men ja gillar såna dagar. För som människa i min unga ålder är det nyttigt att skratta.

Momo fick för sig att jag hängde på knutan. skitlöjligt var det. haha. Men han fick sig en omgång sen så det löste sig och det vet han om ;). Johan däremot retade mig för att mitt tåg hem var inställt. jag som hade hopp om att få åka hem. För är det så illa så att folk tror man hänger på knutan.. ja ...DÅ ÄR DET ILLA! men nu ska jag inte babbla på för mycket utan slänger in en egotrippad bild på mig själv.


Postat av: emelie lundgren svensson

gör ett inlägg hur du sminkar dej, & vad du använder , du är så otroligt söt ! :)

2010-01-04 @ 23:13:50
URL: http://emeliielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: