Snöstorm

Postat: 2010-01-27 - Kl: 18:02:32 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Satan i gatan vilken snöstorm det är ute, blev alldeles anfådd påväg hem från busshållsplatsen, mina kära små ugs är helt våta och jag är kall om mina fötter. Stannade kvar lite extra länge i Ängelholm idag, dels för att träffa Henny och sen för att träffa CJ. Alla vet att jag fullkomligt AVSKYR när någon kollar på mig när jag äter men jag skulle ändå försöka käka en pizza tillsammans med Lina, tror ni det gick? njaaa. hyfsat faktiskt men blev mätt rätt så fort. Nu luktar man vitlök i hela munnen och har krypit ner under täcket i sängen, snart dags för ANDRA AVENYN wiiiiihoooo! får äntligen se fortsättningen på min favoritserie och det finns inget som kan komma imellandet mer än om det blir ett stömavbrott.

På tal om strömavbrott så väckte pappa mig inatt och jag fattade inte varför. Jag trodde först att det berodde på att jag kanske hade försovit mig eller att han skulle se ifall jag hade gått och lagt mig. Han snackade med mig men jag minns knappt vad jag svarade, kan ha sagt precis vad som helst. Han frågade mig ifall jag ställt klockan på mobilen eller min väckarklocka eftersom vi hade haft strömavbrott, ja. alltså min väckarklocka hade ju inte ringt om det nu var den jag hade ställt på klockan 6. Min pappa är så gullig!


Postat av: Henny <3

Hahaha, gulligt att du inte kunde käka när vi kolla på dig, hehe sötnos <33

2010-01-28 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: