snöigt värre

Postat: 2010-01-06 - Kl: 19:46:31 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hela dagen idag har det snöat på och jag börjar undra om det ska ta slut någon gång. snö snö snö..menja! idag har jag kollat fotboll igen tillsammans med mitt hjärta Emma. Vi satt hela tiden på vår vakt för ingen av oss kände för att få en boll i huvudet men vet ni vad? jag är bäst på att få bollar i skallen men som tur var fick jag inte det denna gången. Någon annan blev olycklig idag som tur var! På ih träffade man självklart massvis med människor man kände och människor man inte kände men som tydligen kände oss. Alltid lika skoj sånt. Alla känner apan, apan känner ingen..så kan det gå! sedan fick jag och emma nog av fotboll så vi vandrade i rask takt tillsammans med tuppen till knutan och åt mc. Detta är andra gången denna vecka för mig och vi bloggare som ska äta nyttigt ...blablablal! det struntar jag fullständigt i. Åt det i söndags också dessutom, menja! nu ska jag hem till meine mutter och mysa tillsammans med henne. kanske får jag sällskap av någon kompis ikväll tjaaaa. vi får se hur det blir. tack iallafall för dagen Emma, I love you<3

men självklart bloggar Henrietta senare...för jag vet att ni trots allt gillar det!
låten på min sammanfattnings video ifråm 2009 heter;
fireflies av owl city! nöjda? puuuussssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: