Seg bloggning, anledning TRÖTTHET!

Postat: 2010-01-02 - Kl: 01:02:21 - Kategori: Henrietta - Kommentera
ja, anledningen till att jag är seg idag är för att det inte är helt ok att blogga dagen efter nyår. Man är helt enkelt slut i hela kroppen, så detta inlägg kommer bli kort, eller jag tror det iallafall. Vill meddela att min tå är totalt död, får inte liv i den, det känns som om jag haft den i en frys i 50 år. Den har varit så sen igårkväll. Får hoppas någon söt stortås prins kommer och kysser den till liv igen. men ja, Idag har det inte hänt så mycket tyvärr, har kollat tv med pappa och suttit på msn, käkat lite kebab och tagit det lugnt. Nu chillarjag med lite musik i sängen, och ville dela med mig av denna jätte fina låt som jag fastnade för just ikväll. Njuuuuuuuut



I'd find a million ways to say I love you
Sing a million songs to make you smile
But I can't turn back time,And I can't make you mine
It's impossible...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: