Sammanfattning av Helgen.

Postat: 2010-01-17 - Kl: 18:06:05 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Eftersom jag ligger lite back med saker jag skulle fått skrivit på bloggen för längesen så får jag göra en sammanfattning av helgen istället för olika inlägg. I Fredags var det skola as usual. Skolan var faktiskt ganska så rolig för en gångs skull. Jag älskar att ha gympa och på gympan var det naturligtvis fotboll och handboll & alla som känner mig vet ju att jag älskar dom två sporterna. Innebandy spelade vi också men innebandy suger. Hatar att springa runt med den dära klubban och sen få en sån liten boll jätte hårt på sig. Hur kul är det på en skala? Efter skolan blev det bara till att fixa sig sedan skulle man hem till Ted på förfest och där efter till danmark för att gå på retro. Retro är ett disco för 16+. Jag hade galet kul och det måste definitivt göras om. I lördags (igår) så var lilla jag väldigt trött. Så min lilla vän Robin kom och uppmuntrade mig och vi kollade på film. Efter filmen tvingade jag i Robin lite mat och sedan hade vi annanas krig. Annanas kriget slutade med att jag vann.

När Robin käkat färdigt så gick vi ut och gungade och tog lite bilder som jag hade tänk visa er här nu. Sedan sov robin hos mig. Missuppfatta mig inte nu, Robin är min vän. Hans mobil ringde 4 på morgen och jag blev argast i hela världen och började slå på Honom. Idag så skulle jag jobba på bingon som vanligt och därefter åkte jag hem till mamma och käkade pizza. Efter pizzan kollade vi på "flickan som lekte med elden"

& här kommer bilder!














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: