Sammanfattning av året.

Postat: 2010-01-02 - Kl: 14:55:09 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Alla vet att jag inte stavar som en gud. Så eftersom vi har detta problem så tänkte jag inte sammanfatta mitt år 2009 med ord, utan jag tänkte lägga in ett bildspel och sedan några videos. Hoppas detta inte är några stora problem för er för jag vill ju inget helldre än att mina läsare ska vara nöjda och glada. Så nu börjar jag med att lägga upp lite. Så håll i hatten

Video nr 1
Brottning stog på schemat i våras när jag gick i 9an!
det var en väldigt tuff träning tyckte både ja goch lina,
Vi skulle göra flera miljoner armhävningar.
Lina är rosa, jag är blå.


Video nr 2
På min språkresa i malta träffade jag bland annat denna kille, schysst humor som fan!
Han kaxade lite framför min mobilkamera. typiskt sthlmare!


Video nr 3
Detta är också i 9an, när vi var på väg hem ifrån vår polenresa. Ted kittlade lilla jacob.
Jacob skrattade faktiskt ganska så roligt!

Postat av: Anonym

första videon.. jag försökte klappa imellan, därför det ser knas ut!

MEN DU HETTA. MSN NUUUU !

2010-01-02 @ 16:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: