Sa någon biff eller?

Postat: 2010-01-20 - Kl: 20:15:35 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Detta är min andra kväll då jag gymmar tillsammans med Lina. Känner att jag är helt slut nu. Kom nästan precis hem, har nyss käkat och sen hängde jag med min syster och handlade. Ligger och gottar mig i min sköna säng nu, tänkte kolla lite andra avenyn och käka dillchips för det förtjänar jag verkligen. Här är en bild på mig innan jag och Lina begav oss av.

ja, jag vet att jag hade smink på mig och det brukar jag vanligtvis inte gilla när jag är och tränar, mycket skönare utan. Men eftersom min mascara håller på att ta slut så använder jag en annan som är vatten fast och den är jätte jobbig att få bort. Så jag fick träna med smink idag.


Postat av: hihi

när ska du svara på frågestunden saken?

eller jag kanske har missat det

hoppsan då, haha ;$$

2010-01-20 @ 22:13:29
Postat av: Anonym

har du redigerat dina ögon på den bilden?

för på dom andra bilderna så har du blåa ögon,

men på denna har du bruna.

du passar i bruna ögon iallafall, skitfint :D

2010-01-21 @ 15:27:33
Postat av: pojjntus @ bdb

BIFF :OOOOOOO

2010-01-21 @ 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: