random

Postat: 2010-01-24 - Kl: 22:58:58 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Hemma hos mamma brukar det hända konstiga saker. Jag tror seriöst att det spökar här. En gång när jag var ensam hemma lät det som om någon sprang i trappan, ellerja, som om någon satt i trappan och stampade med sina fötter. Sedan en gång då jag inte trodde att jag var ensam hemma så lät det som om någon damsugade på nedanvåningen. Riktigt läskigt är det om man tänker efter men dom två läskigaste upplevelserna är när jag satt i sängen ungefär så som jag gör nu, så bara börjar radion spela på högsta volym. Trodde jag skulle dö.

men detta är fan det läskigaste. JAG SKOJAR INTE! jag tror på spöken men iaf, jag kind of simmade lite i vår lilla pool här hemma hos mamma. jag hade varit under vattnet ett litet tag, sedan dök jag upp o ner och simmade o kollade under vattnet med ett par simglasögon. Jag var ganska så liten när detta hände men ändå, ryser bara jag tänker tillbaka. Men ja, när jag dök upp för att kliva ur poolen så ser jag en nunna ellerja, det såg ut som en nunna, en ganska så gammal tant. Hon stog och kolla på mig. Jag blev as rädd och började springa in mot huset. och jag skojar inte, fan vad skraj jag blev.'

Vi bor nämligen ganska så närma en kyrka, menja. & ibland känns det som om någon står och kollar på en...gah! blir rädd nu hihi. Så ska ge er en låt som jag tänker knarka ikväll. Puss och Godnatt på er babes!


Postat av: Anonym

Vad heter låten?:)

2010-01-25 @ 14:16:49
Postat av: natalie nordkvist'

wtf ;o

jag har också sett en nunna, men ingen tror mig.

fett läskigt, och jag får gårhud varje gång jag tänker på de ;s<3

2010-01-26 @ 00:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: