plugg

Postat: 2010-01-19 - Kl: 20:00:27 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Sitter i sängen och pluggar engelska nu. Hade helt förträngt att vi hade det till imorgon så tryckte det var tur jag kom på det nu och inte sen. Vi har inte haft någon riktigt läxa på hela 1an men nu skulle vi tydligen ha engelska verb. När man inte är van vid att plugga så blir det bara svårare. Jag vet inte hur jag ska börja så nu började jag blogga och ja, då kan ni ju räkna ut hur mitt resultat blir också, jag är inte kass i skolan. Är faktiskt ganska så bra. men när det gäller att få koncentration är jag urusel.

Denna dikten gjorde jag idag på svenskan. Lovade ju er att lägga in den här.

"Dessa orden skriver jag till dig, dessa orden är kärleken i mig.
Jag brukar inte skriva såhär, det gör jag bara när jag är riktigt kär.
Min mage kittlas och mina kinder blir till bär. Nu kan jag förstå vad kärlek är.

Du är min, du är min och aldrig jag lämnar dig åter.
du är min, jag är din och alltid varandra förlåter.

Dagarna går och mina känslor består. Du är det vackraste som världen kan få.
Du min skatt är som ljuset i dimman, du vet att jag vill vara den där kvinnan.
du har ögon som är vackra som få, du vet att det alltid kommer vara vi två.

Du är min, du är min och aldrig jag lämnar dig åter.
du är min, jag är din och alltid varandra förlåter.

Dessa orden skriver jag till dig, dessa orden är kärleken till dig.
Jag är inte bra på att skriva såhär men nu vet du i alla fall att jag finns här.

Du är min, du är min och aldrig jag lämnar dig åter.
du är min, jag är din och alltid varandra förlåter."






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: