player hit och player dit

Postat: 2010-01-27 - Kl: 19:25:44 - Kategori: Henrietta - Kommentera


Jag fattar inte varför folk går omkring och har mig som samtals ämne, riktigt onödigt och hur kul är jag att prata om på en skala? jag är ingen player som många tycks tro och som många går runt och säger. Den enda andledningen till varför jag är med många killar är för att jag har många killkompisar för ska jag vara helt ärlig så trivs jag bäst med att vara med killar inte tjejer så nej , hur mycket ni än vill se lilla Henrietta som player så kommer hon aldrig att bli det, för varför skulle jag bli något som jag själv avskyr? löööööjligt.

Fortsätt snacka skit om mig ni gör mig bara mer och mer "kändis" än vad jag redan är.
För hon där Henrietta kind of dramaqueen ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: