på vägen till skolan

Postat: 2010-01-14 - Kl: 22:15:07 - Kategori: Henrietta - Kommentera
Idag när jag,jonas och lina gått av bussen och börjat gå mot skolan så ser vi två killar ha snöbollskrig & sakta går en liten pensionär bakom dom och den ena killen kastar en snöboll så att den hamnar rätt i tantens ansikte. Sedan stog killen och skrattade och man såg att han skämdes. Han försökte fly utan att be om ursäkt. Tanten frågade va killen hette men killen skrek bara "men anmäl mig då förfan". Jag och Lina blev faktiskt lite sura på denna kille. Så vi gick och ställde oss mitt emot honom och frågade om han var dum i huvudet. Killen blev då rädd och gick fort därifrån. Sedan hjälpte jag denna lilla tant att få bort snön och frågade om hon hade långt hem. Stackars tant alltså..

det finns tydligen idioter överallt.


Postat av: Anonym

goshhh vad snygg du är.. :o

2010-01-15 @ 12:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: